Of het via direct email, cold calling, social selling of door het gebruik van bestaand netwerk of klantenportefeuille is. We genereren voor u op de meest efficiënte manier leads en loodsen deze op een professionele manier doorheen de hele sales funnel. Met als doel zoveel mogelijk prospecten om te zetten in klanten. Onze campagnes worden op maat gemaakt om aan uw specifieke behoeften en budget te voldoen.
Lead management
Van prospect naar klant
Wat
Hoe verloopt het proces
1. Een business analyse
We starten met het opmaken van een uitgebreide business analyse. Hierbij gaan we onder meer de waardepropositie duidelijk stellen, de klantennoden definiëren, een concurrentieanalyse maken en een ideale klantenprofiel opstellen. Deze fase, die we samen met de klant doen, vormt de basis voor het succes van onze sales campagnes.
2. Het go-to-market plan
Onze volgende stap omvat het opstellen van een go-to-market plan, waarin we specifiek zullen bepalen hoe we potentiële klanten willen benaderen – zowel outbound als inbound – via welke kanalen en tools, en met welke boodschap. Dit zal resulteren in een gedetailleerd draaiboek waarin zowel online als offline kanalen worden meegenomen. Bovendien zullen we in dit plan onze doelen specifiëren
3. Uitvoeren van het plan
Hierna zullen we samen bekijken hoe het go-to-market plan uitgevoerd zal worden. U heeft de mogelijkheid om dit zelf uit te voeren, maar wij staan natuurlijk klaar om hierbij te ondersteunen. We zullen gezamenlijk bepalen welke acties en campagnes Sellent zal opzetten en welk tijdsbestek daarvoor nodig is. Vervolgens gaan we zo snel mogelijk aan de slag.
4. Analyse en opvolging
We gaan de campagnes voortdurend analyseren en indien nodig bij sturen. We voorzien regelmatig rapporteringsmomenten waarbij we U op de hoogte houden van het verloop en waarin we de vooropgestelde doelen toetsen.